تاریخ : یک شنبه 1 آبان 1385برچسب:,
نویسنده : علیرضا فوادیان

پهلواني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس با اشاره به آخرين اقدامات انجام شده براي فرود هواپيماهاي ايرباس 380 در مهرآباد اظهار داشت: باند 29 چپ در حال حاضر براي اين امر اختصاص يافته و آماده شده و تنها رنگ‌آميزي «استند» يا محلي كه هواپيما پس از فرود در آن نقطه قرار مي‌گيرد، باقي‌ مانده است.
وي افزود: در اين راستا هماهنگي‌هاي لازم با اداره ساختمان بهسازي صورت گرفته تا در اسرع وقت اين كار انجام شود كه زمان چنداني نخواهد برد.

[

به گفته وي، «تاكسي وي» مربوطه نيز با توجه به اينكه تاكسي‌ وي 16 انتهاي باند براي اين منظور مناسب است، از آن استفاده خواهد شد و مشكل خاصي ندارد. در مورد پله خروج نيز با توجه به اينكه تهيه پله خروج براي «Upper Deck» يا طبقه بالا مقرون به صرفه نبود، مقرر شد كه پس از فرود هواپيما، مسافرين آن از Upper Deck به قسمت Lower Deck يا طبقه پايين آمده از آنجام تخليه شوند.

مدير عملياتي فرودگاه مهرآباد يادآور شد: با مكاتبات صورت گرفته، اين اقدام در اولويت قرار گرفته ولي آنچه مسلم است اگر هواپيماهاي ايرباس 380 كه از آسمان ايران عبور مي‌كنند به هر دليل به مشكل برخورد كرده و نياز به فرود اضطراري داشته باشند، مي‌توانند در فرودگاه مهرآباد سالم به زمين بنشينند و فرودگاه مهرآباد، آمادگي پذيرش اين نوع هواپيماها را دارد.

وي گفت: پس از اتمام اين مراحل و آماده شدن كامل فرودگاه اسناد و مدارك آن به ايكائو اعلام مي‌شود.



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 صفحه بعد
مرجع هوانوردی ایران و جهان. امید وارم توانسته باشم به شما کمک کنم. با ارسال نظر جهت بهتر شدن وبلاگ به من کمک کنید.

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع هوانوردی و هوافضای ایران و جهان و آدرس airplane.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Alternative content


قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید